Przygotowania do P90X

Kiedy tylko usłyszałam o P90X od znajomego na Facebooku Pawła, zaczęłam szukać w internecie czym są te ćwiczenia. Spodobały mi się od razu, gdy tylko zorientowałam się jak skuteczne mogą być. Na Youtube jest dużo filmów osób, które po 90 dniach umieściły filmy przed i po 90 dniach ćwiczeń, to inspiruje.

Namówiłam moją siostrę i postanowiłyśmy kupić parę rzeczy przydatnych do ćwiczeń na allegro: hantle, expander i uchwyty do pompek.

 

 

 

 

Byłyśmy podekscytowane zakupami i miałyśmy ochotę już od razu zacząć ćwiczyć, ale data była już ustalona 28 maj w poniedziałek.

Diety nie miałyśmy nadal ustalonej, ale bez względu na to zaczniemy ćwiczyć, z czasem wszystkiego nauczymy w trakcie tych 90 dni. Szkoda czekać, czas działać. Tymczasem zaczęłam jeść więcej produktów niż zwykle z którymi miałam się na długo pożegnać: pączki, pizza, nogi z kurczaka, mnóstwo słodyczy, czekolada nutella, kawa, chipsy. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam ostatni raz poczuć ten smak.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dieta, P90X i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

