Dieta w pierwszym tygodniu ćwiczeń P90X

Jeszcze zbyt mało wiem na temat diety, mimo obszernego podręcznika w P90X. Jest napisany w języku angielskim, trochę potrwa zanim rozszyfruję go. Wiem już na pewno, że niektóre potrawy na polskie warunki trzeba będzie zmodyfikować ze względu na trudno dostępne produkty lub zbyt drogie.

Na razie zrezygnowałam z tłustych potraw, jem chude mięso z kurczaka i ryby. Piję soki owocowe. W tym MONAVIE z jagodą açai, dziennie jedna mała szklanka. Jedna mała lampka wina do śniadania i do obiadu. Staram się jeść pięć posiłków dziennie. Dziś kupiłam świeże owoce i warzywa (banany, jabłka, pomarańcze, marchewka) na następny tydzień. Zamierzam też kupić parowar, by wyłącznie gotować produkty na parze. Koniec z pizzą, tłustymi kiełbasami, tłustym serem żółtym i chipsami.

Nie zrezygnowałam całkowicie z kawy. Ograniczyłam jedynie z 4 szklanek do jednej.

Szukam też odpowiedniego shaka proteinowego, by wspomóc ćwiczenia,  spalić tkankę tłuszczową i nabrać masy mięśniowej.

Nie będzie mi łatwo pić 1,5 litra wody dziennie, do tej pory piłam zaledwie niecały litr wody.

 Oprócz tego jem orzechy włoskie, codziennie dodaję do potraw czosnek, czekoladę gorzką, unikam soli, zbyt dużej ilości cukru, to wszystko na poprawę ciśnienia, które wahało się w tym tygodniu od 175/108 rano do 190/120 wieczorem.

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dieta, P90X i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s