Wczoraj ćwiczyłam inaczej niż zwykle

Zawsze się zastanawiałam dlaczego moja 13-letnia siostrzenica jest tak bardzo wysportowana (ma wyrobione muskuły u rąk i nóg niemal jak u mężczyzny), a druga 10-latka nie, wręcz ma otyłość i musi wg lekarza schudnąć 2 do 5 kilo. Czyżby jedna miała w-f w szkole lepszy od drugiej?  Okazało się, że to nie zupełnie o to chodzi. 13-latka ma niesamowitą obsesje na punkcie koni. Zupełnie zapomniałam, że w ostatnich latach dużo jeździła na koniach, tylko ostatnie półtora roku nie była na siodle.


Oprócz tego biega jak koń na czterech kończynach. Właśnie ją wczoraj na tym przyłapałam.
Na początku wszystkim nam się wydawało to głupie i zbyt dziecinne jak na taki wiek. Już tyle lat biega jak koń, skacze przez przeszkody i nigdy się jeszcze się jej to nie znudziło, ale dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że to jest niezłe ćwiczenie. Zamiast krytykować poszłam w jej ślady i też zaczęłam biegać jak koń. Nie byłam wstanie wykonać tego zadania na dłuższą metę, mam zbyt słabe ręce. Zrobiłam jedno male okrążenie i padłam na pysk. Pokazywała mi jak mam chodzić stępem, kłusem, czy galopem, jak układać kończyny by w odpowiedni sposób jak dla konia wykonać bieg. Do tego trzeba mieć niesamowitą siłę rąk i nóg, o galopie nie było mowy lub skakaniu przez przeszkody.

Teraz rozumiem, dlaczego siostrzenica może się podciągać bez przeszkód na drążku (5 razy, a ja nawet centymetra nie podciągnę się bez pomocy krzesła), czy robić pompki (20 pompek męskich, ja 20 pompek damskich i to w ciągu godziny z przerwami).

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ćwiczenia i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wczoraj ćwiczyłam inaczej niż zwykle

  1. leelanep90x pisze:

    No takie juz jest to moje zwariowane dziecko. 😀 A teraz zwariowana siostra 😛

Skomentuj

