Ciśnienie nie przekracza 170 na 115

Przez ostatnie dwa tygodnie moje ciśnienie nie przekracza 170/115. Rano mam od 148/95 do 169/110 wieczorem. Czyli ciśnienie przez ponad miesiąc obniżyło się średnio o około 20 jednostek! Puls zmniejszył się z 85/90 na 75/80. To dobra wiadomość! Nie odczuwam już arytmii serca. Szum w uszach zmniejszył się, lepiej sypiam. Choć wczoraj obudziła mnie burza o 4 nad ranem. Potem nie mogłam spać bo bolały mnie trochę plecy po wczorajszych ćwiczeniach P90X – 6 tydzień „Chest, Shoulders and Triceps & AB Ripper x.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nadciśnienie, P90X i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

