Rezultat po 44 dniu ćwiczeń P90X, a dziś półmetek

Nie jestem zadowolona z rezultatów, nie widzę zmian, waga stoi i niewiele schodzi mi z pasa i bioder. Wciąż wyglądam tak samo mimo ostrej diety, skończyłam z podjadaniem, jeżdżę na rowerze i więcej się ruszam. Na przykład dużo robię w ogrodzie. Nie myślę wtedy o jedzeniu. Za to u siostry duży progres, co tydzień schodzi jej waga i ubywa centymetrów, czasem wydaje mi się, że je więcej ode mnie. Ja zmniejszyłam do 3 posiłków dziennie, ona 5. Ja głównie gotowane na parze chude mięso z warzywami, ona na parze i często smaży na patelni na tłuszczu co prawda chude mięso, ale jednak na oleju.

Ćwiczymy z siostrą to samo (odpuściła raz Kenpo z powodu choroby). Być może jest to przyczyna jej schudnięcia. Grypa żołądkowa, dwa dni z głowy, bez jedzenia. Zeszła wtedy mocno z wagi, ale potem trochę przybrała, bo nadrabiała jedzeniem.

Wzrost 176 cm
26 czerwiec 2012 – 30 dzień:
biodra – 102,5 cm
udo – 59 cm
pas – 76 cm
l. i p. biceps 28,5 cm
brzuch – 93 cm

10 lipiec 2012 – 45 dzień:
biodra – 102,5 cm
udo – 59 cm
pas – 74 cm (-2 cm)
l. i p. biceps 29 cm (+0,5 cm)
brzuch – 92 cm (-1 cm)
Razem zeszło: 2, 5 cm

Przedstawiam wymiary mojej siostry:

Wzrost 172 cm
26 czerwiec 2012 – 30 dzień:
biodra – 98,5 cm
udo – 58,5 cm
pas – 73,5 cm
l. i p. biceps 30 cm
brzuch – 87,5 cm

10 lipiec 2012 – 45 dzień:
biodra – 96 cm (-2,5cm)
udo – 56,5 cm (-2 cm)
pas – 70 cm (-3,5 cm)
l. i p. biceps 29,5 cm (-0,5 cm)
brzuch – 82 cm (-7,5 cm)
Razem zeszło:  16 cm

Ogromna różnica. Teraz widać, że jest szczupła. U mnie jeszcze nie. Trochę to demotywujące :(.

Ten wpis został opublikowany w kategorii P90X, Ćwiczenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

