Urodziny

Byłam w sobotę na urodzinach mojego kuzyna synka. Skończył roczek. Tam objadłam się po raz kolejny. Po urodzinach pojechałam wraz z siostrą i jej rodziną do miasta na spacer. Wróciliśmy do domu przed 23, mimo to odbębniłyśmy z siostrą P90X Kenpo. Zadowolone z siebie siedziałyśmy do późna gadając. Ja do 3 w nocy ona poszła spać o 6 rano. Byłam pewna, że po ostatnich dniach sporo przytyłam, a tu zaskoczenie, waga spada z dnia na dzień i to szybko. Przecież jadłam bez umiaru przez ostatnie kilka dni. Nie chciało mi się pilnować diety, gdy straciłam motywację. Ciśnienie nieznacznie wzrosło i utrzymuje się na stałym poziomie, czyli średnio 155/100. Nic z tego nie rozumiem, ale to chyba dobrze. Motywacja za to wróciła. W tym tygodniu zaczął się 8 tydzień ćwiczeń. Nie zrobiłyśmy Yogi, siostra odpoczywała drugi dzień po niedzieli, a ja zrobiłam Stretch zamiast Yogi. Przynajmniej pomogło mi przetrwać pierwszy dzień okresu, który zawsze jest bolesny.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dieta, P90X, Ćwiczenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

