Ciśnienie coraz wyższe

Wyglada na to, że ciśnienie rośnie mimo dużej ilości ruchu, ale za to bez stosowania diety cud. Na co ja liczyłam, że samo spadnie? Dziś rano miałam najwyższe z ostatnich trzech tygodni 166/108. Rano coraz częściej mam powyżej 160/100. Diety nie stosuję na obniżenie ciśnienia od tygodnia. Nie używam czosnku do potraw, nie jem orzechów włoskich, nie popijam jednego piwa light. Nie popijam lampki wina do obiadu. Wszystko ma znaczenie jednak. Nie tylko wysiłek fizyczny. No i trochę ostatnio stresów mam, nie tak jak kiedyś, ale jednak mam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dieta, Nadciśnienie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Ciśnienie coraz wyższe

  1. r220 pisze:

    gdzie dalesze wpisy? 🙂 czekam!

Skomentuj

