Porządki weekendowe

Od dwóch lat mieszkam u siostry, a dopiero teraz zabrałam się za porządki moich rzeczy, które jeszcze nie rozpakowałam, zresztą nie było gdzie tych rzezy trzymać. Mieszkam w małym pokoiku. A kuchnię dzielimy razem, więc są tam garnki, sztućce, szklanki. Mam też mnóstwo książek przeczytanych i nie. Część zapakowałam do antykwariatu, a część do biblioteki. Znalazłam książki, nie oddane lektury i powieści. Pożyczone też od znajomych. Stare firany, notatki, dokumenty wyrzuciłam do śmieci. Pościele okropnie cuchną, za długo leżało to wszystko w wilgoci.

Potrzebuję czasu by to wszystko doprowadzić do porządku, Zaledwie 5 kartonów przejrzałam, a jest tego cała masa 😦

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dom. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

